Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rynek reklamy zewnętrznej w III kw. zmalał o 27 proc. Odbicie możliwe wiosną 2021 roku
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Z artykułu tej bezwartościowej Izby AMSu wynika, że Starcom- starcy reklamy mają super lobbing w OOH. Wiadomo ktorych molochów reklamowych unikać w postępowaniach przetargowych.