Prasa2018-01-26
9

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” z dużymi spadkami wpływów reklamowych w 2017 roku

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

Gazeta i tak ma gigantyczne zyski z reklam. 300 mln to mega dużo kasy. Wbrew tego co mówią wiadomości, pełno w Gazecie reklam spółek skarbu Panstwa. A domy mediowe mają super relacje z Wyborczą i dlatego tam to idzie. Mimo, że sprzedaż mają słabą. I w sumie nie wiem, kto dziś inwestuje w reklamę w papierze? Mamy przecież 2018.

Janusz2018-01-26 06:13
00

Cennikowe bzdety

radek2018-01-26 08:00
00

GW - 47 mln zł mniej z reklam, do tego dochodzi spadek sprzedaży samej gazety. Sprzedaż kolejnych nieruchomości tu nie pomoże, kolejne redukcje zatrudnienia są potrzebne.

Mark2018-01-26 08:36
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas