Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Agencja S Words po rebrandingu: marketing do obcokrajowców i osób LGBT, Roger Weichert i Emilia Skorupska nowymi pracownikami
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Grzegorz, brawo Ty!!!
Jedno małe sprostowanie bo wkradł się chochlik. Rynek LGBT jest wart 6,6 mld a nie mln :)
PS: Dzięki Angela :)