Reklama2014-09-26
3

Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg Tyskiego

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Lekko nie będzie przekonać resztkę konsumentów, że KP produkuje piwo, a nie napój piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.

pavv2014-09-26 09:49
00

Saatchi nie takie rzeczy opychało

borek2014-09-26 10:13
00

beda krzykliwe hasła, skaczace błazny i zmrozone butelki w kazdm przekazie reklamowym. a produkt po otwarciu smakuje jak woda z pisuaru zabarwiona żółcia wołową. Marketingu prowadź nas nieswiadomych konsumentów.

Mradar2014-09-26 11:00
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas