Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Samsung dobrze zareagował na kryzys z Galaxy Note 7, ale bliska premiera iPhone’a 7 może mu zaszkodzić (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Bardzo dziękuję za rzeczowy artykuł. Troszkę się już uspokojłem z tym zamieszanie. Byłem i jestem zwolennikiem modelu NOTE od 1, 2, 3 A 4 korzystałem kilka miesięcy. Po 7 poszedłem w ppierwszym dniu sprzedaży. Po niespełna 24 godzinach użytkowania telefon się zawiesił, po udanym resorcie w kolejnej dobie ponownie. Troszkę za dużo jak na telefon w tej cenie a dokonałem zakupu w sklepie SAMSUNGA w Łodzi. Liczę na wymianę na nowy telefon w całej tej akcji. Nie chciałbym aby serwis odbierał mi się do telefonu lub majatrował testują to na wszystkie możliwe sposoby.
Firma to wzorcowo zachował się na rynku Amerykańskim, w Polsce był nieład komunikacyjny ...
O usterkach w Samsungu to jest nawet strona na facebook samzusterka ...