Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sandra Kaczmarek: z Hill+Knowlton Strategies do własnej agencji Touch PR
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ta agencja to nieporozumienie od samego poczatku. Niby ktoś tam pracuje. a znajać 4 osoby stamtąd, wszyscy siedzą w domach o 11, 13, 15stej. Przyjmują mało znanych dziennikarzy z Rzepy i DGP właśnie do takich robótek. Mi się wydaje, że to się opiera o research w sieci i telefonowanie - najczęściej z prawyatnej komórki i na własny koszt - po ludziach. Toteż pewnie tak też płacą. Nic dziwnego, że odeszła na "swoje" chociaż to pewnie też bedzie "agencja" zarejestrowana pod adresem mieszkania. Oby wreszcie własnego, a nie rodziców.
Mialem kontakt z Sandra za czasów obsługi Columbii. Mega się starala.Mam tylko pozytywne wspomnienia.
brawo Sandra! powodzenia! :)