Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sare planuje podwoić zyski w 2015. Pruszczyński: obecny rok to inwestycje w działania badawczo-rozwojowe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
że też nadal ludzie wierzą że spamem można zbudowac pozycję firmy ech
spamem? nie. skutecznym marketingiem? owszem. SPAM od dawna odchodzi do lamusa, na rzecz spersonalizowanych e-maili, remarketingu, skryptów itd. Dziś chodzi o skuteczność w dotarciu do właściwego odbiorcy, nie o ilość wysłanych wiadomości.