Biznes2014-12-09
2

Sare planuje podwoić zyski w 2015. Pruszczyński: obecny rok to inwestycje w działania badawczo-rozwojowe

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

że też nadal ludzie wierzą że spamem można zbudowac pozycję firmy ech

spamers2014-12-09 21:33
00

spamem? nie. skutecznym marketingiem? owszem. SPAM od dawna odchodzi do lamusa, na rzecz spersonalizowanych e-maili, remarketingu, skryptów itd. Dziś chodzi o skuteczność w dotarciu do właściwego odbiorcy, nie o ilość wysłanych wiadomości.

p.2014-12-11 15:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas