Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Promowanie scamu w influencer marketingu. „W tej branży ludzie wolą zarabiać hajs niż zachować godność”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (11)
WASZE KOMENTARZE
Ach ci głupi użytkownicy, ci durni internauci, to oni są wszystkiemu winni! A pomyśleliście, że wystarczy oznaczyć przekaz reklamowy słowem REKLAMA, by zdjąć z siebie dużą część odpowiedzialności? Oczywiście, że pomyśleliście, tylko że tego nie zrobicie dopóki ktoś wam nie przywali milionowej kary, bo napis REKLAMA obniża sprzedaż co najmniej o dwie trzecie. Chciwi, źli ludzie.
”Promowanie scamu w influencer marketingu” - po jakiemu to?
Reklama to mało, powinno być oznaczone kto i dla kogo owy produkt reklamuję. Influencer X dla firmy Y produkt Z. Odbiorca ma prawo wiedzieć co konkretnie jest reklamowane, przez kogo i dla kogo.
A to mogą być "gacie" marki X, napój marki Y i tusz czy telefon od firmy Z. I w jednym filmie, zdjęciu, relacji tych reklam może być w jednym czasie kilka. Kolejna kwestia to sprawa rozliczeń bo przecież nie zawsze chodzi o przelew. A pamiętamy, że odbiorcami są wszyscy, w tym dzieci, do których te treści też trafiają. Kup energetyka, no kup! I taki 12-14 latek biega z energetykiem! Ach...jak to dobrze, że Szewińska czy Deyna nie znali takich napojów ;)