Reklama2015-04-13
5

Scholz & Friends przejmuje od Young & Rubicam obsługę reklamową Plusa

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

No to ciekawe rozwiażanie. dobrze mi się ta agencja kojarzy, mają kreatywne pomysły. No i może rzeczywiście Plusowi należy się nowe opakowanie tych ich produktów, które w gruncie rzeczy są bardzo dobre, tylko trzeba z nimi umiejętnie trafić do grup docelowych.

Kawa2015-04-13 20:59
00

No to powinno przynieść jakieś efekty. Już teraz Plus ma sie sporo lepiej niż przed rokiem, bo coraz więcej nowych abonentów pozyskują, więc przy nowym marketingu powinni mieć jeszcze lepsze efekty. A co do tego, że produkty mają dobre, to się też zgadzam. Od 12 lat abonament w końcu nie bierze się z przypadku.

Sebastian Nowak2015-04-14 17:52
00

Plus ostatnimi czasy ma nowe ciekawe produkty, nowe pomysły i podejście do klienta, stad myślę, że nowy marketing, nowa reklama są dobrym krokiem.

Drogomił2015-04-21 15:16
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas