Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sebastian Hejnowski: public relations coraz bardziej marketingowy, agencje PR-owe walczą z reklamowymi
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
wpadnij do kanału - online:) Najnowsze hitowe seriale i filmy 2015 Link: http://tvline.pl/
Przeczytałem uważnie co to ten Pan ma do powiedzenia i powiem, że nie bardzo rozumiem jaka myśl przewodnia mu przyświecała. Jestem zawodowym PR-owcem z sukcesami od 2006 roku... :-( :-) może to już nie moje czasy. PR zawsze stawiam i stawiać będę wyżej od reklamy to oczywiste.
PR to jedna wielka sciema i sposob na wyciagniecie kasy z firm przez paru cwaniakow..