Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Seksualne odniesienia i Wilno jako „punkt G” Europy w kampanii promującej stolicę Litwy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Jeśli pomysł zrodził się dwa lata temu i przez dwa lata pomysłodawcy nie przyszło do głowy, że to słabe...to może przestałby szukać punktu G na rzecz pomiaru IQ
- Gdzie mam skończyć?
- Tylko nie na Podlasie!
Niewiele pomoże... Miasto równie piękne, jak nudne...