Reklama2014-12-17
2

Sektor MŚP stawia na freelancerów marketingowych, ale ci nie sprostają każdemu zadaniu (opinie)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

O matko, dawno się tak nie uśmiałem:) Praca z freelancerem to jeszcze większa mordęga niż ze słabą Agencją. A jeśli klient nie potrafił wybrać Agencji to freelancera tez nie wybierze, bo ten to już jest w ogóle poza kontrolą wszystkich i wszystkiego. Artykuł na miarę Faktu:)

Adam2014-12-17 14:32
00

1.
Czy profesjonalista umieściłby na swojej firmowej stronie print screen z gry komputerowej bez oznaczenia?
Nie sądzę.
Takie rzeczy mógłby robić co najwyżej amator nie mający pojęcia o własności intelektualnej.

2. Skoro w agencji tylko jedna osoba się zna, to jest dokładnie tak samo jak w przypadku freelancera.
Czyż nie?

3.
Nie ma żadnej gwarancji, że freelancer poświęci się w 100% jednemu projektowi. Freelancer też ma kalendarz zleceń, też realizuje różne tematy w różnym czasie. Też zdarzają mu się przesunięcia i nakładki.

3.
Propozycję by w przypadku nieudanej jednorazowej współpracy robić komuś czarny PR uważam nie tylko za żenującą, ale także nazjwyczajniej w świecie szkodliwą.
Różne są bowiem przyczyny porażki, a przerzucenie odpowiedzialności na freelancera to najłatwiejsze, a często i najgłupsze, rozwiązanie.
Poza tym to broń obosieczna. Co będzie gdy freelancer przedstawi swoją wersję i już nikt nie będzie chciał dla firmy pracować?

Nick2014-12-17 15:22
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas