Reklama2010-06-08
16

Serce i rozum w nowej kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)

KOMENTARZE (16)

WASZE KOMENTARZE

dobre, przyznam że dość oryginalny sposób promowania Neostrady, przynajmniej patrząc na reklamy innych operatorów

paula2010-06-08 16:27
00

na początku, nie uważałem tej reklamy za dobra, jednak im dłuzej ja oglądam tym bardziej ona do mnie przemawia. I tez mogę powiedzieć, ze jest niezła.

mz2010-06-08 18:26
00

Ja trochę nie rozumiem, jak się mają do produktu serce i rozum. Ktoś chyba inspirował się kampanią W+K dla Coke Zero z oczami i językiem - tyle że tamte postaci miały realny związek z produktem. W wyborze providera usług telekomunikacyjnych nie ma dla mnie elementu emocjonalnego.

copy2010-06-09 15:16
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas