Reklama2011-04-20
4

Serce i Rozum w reklamach TP (wideo case study)

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

styl przedlicencjacki

tw2011-04-20 09:01
00

nie powiem, na początku byłem dość mocno zaskoczony w jaki sposób można pokazać sens korzystania z usług łączonych TP (Neostrady z TV). " Pieprz i Sól" świetnie to odzwierciedla. Zresztą, patrząc choćby na ostatnią promocję szybkiej neo z mega telewizją, widać wyraźnie że pod względem cenowym konkurencyjnie to wypada.

monia2011-04-21 13:43
00

nie powiem, na początku byłem dość mocno zaskoczony w jaki sposób można pokazać sens korzystania z usług łączonych TP (Neostrady z TV). " Pieprz i Sól" świetnie to odzwierciedla. Zresztą, patrząc choćby na ostatnią promocję szybkiej neo z mega telewizją, widać wyraźnie że pod względem cenowym konkurencyjnie to wypada.

moniak2011-04-21 13:46
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas