Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Sery losu” - wróżby na Snapchacie promują KFC (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
czy tylko mi się wydaje, czy pechowo jest tutaj kolorystyka Milki?
im, czyli co - nikt nie moze juz nigdy zrobic niczego fioletowego, bo fioletowa jest milka? Logika bez sensu, bo kazdy kolor juz kiedys gdzies u kogos byl.
Milka nie jest konkurencja KFC jesli juz, wiec nic pechowego.
Nie kolor jest tutaj problemem :D