Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sieci handlowe na reklamy w radiu wydają prawie tyle co w telewizji. Lidl z dwa razy większym budżetem od Biedronki (TOP5)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
myślę,że kłamią z premedytacją, 'rocznie przeprowadzają 7500 badań produktów czyli badają po 20 produktów dziennie łącznie z niedzielami,to kpina powinni już siedzieć,mam nadzieje,że prezes też się z takimi upora.pozdrawiam