Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sieci radiowe: rekordowy wzrost Radia Złote Przeboje, traci Audytorium 17
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Te wszystkie sieci radiowe to jest kaszana!!! Brak pomysłów, polotu, dj-znudzeni czytający w tych dziuplach swoich jakieś niby ciekawostki z Internetu. Radio w Polsce umarło około 2000 roku wraz z nadejsćiem XXI wieku. Ja rozumiem, że brak kasy, bo kryzys na rynku reklamowym. Ale skąd się bierze brak kreatywności u dyrektorów programowych
Neo- też, tak uważam, że radio w naszym kraju umarło. To, co teraz proponują stacje radiowe, to profanacja sztuki radiowej. A najgorsze jest to, że radio publiczne przez te lata dostosowało się do tego poziomu. W czasie mojego urlopu (lipiec), słuchałem tylko Trójki i żal mi serce ściskał z obecnego poziomu tej stacji. Dziś Trójka to: mylący się prezenterzy, kilka kompletnie nieradiowych głosów, ciągłe wspominanie historii Trójki, dowcipy śmieszne chyba tylko dla samych prowadzących i wpadki przy realizacji programów czy serwisów! Policzyłem, że w porannym programie w ciągu trzech godzin zagrano 12 piosenek - reszta to gadanie o niczym, reklamy, autopromocja. Zero dynamiki, jak na poranny program i tak od kilku lat. Echa dawnej, dobrej Trójki usłyszałem w Tonacji Trójki i w Klubie Trójki. Tak więc masz rację pisząc, że radio obecnie jest martwe i niestety znam kilka osób, które podobnie jak Ty czy ja, też tak uważają. Smutne.
A czemu na Wirtualnych Mediach, tam w stopce, gdzie jest "Rynek radiowy" na samym szczycie jest RMF ? Zapłacili wam za to ?