Internet2018-09-27
13

Siemens, odpowiadając na apel Filipa Chajzera o wsparcie fundacji, pokazał moc błyskawicznego marketingu

KOMENTARZE (13)

WASZE KOMENTARZE

Taaa. Nie zostało zaaranżowane dokładnie tak samo, jak akcja z Volkswagenwm, żeby wypromować wersów ładowana z gniazdka. To był Passat GTE?

uchylne2018-09-27 00:23
00

Ustawka jak 150, ale chociaż w szczytnym celu...

Filar2018-09-27 07:18
00

Czy pzna hajzera nie bylo stac by samrmu kuoic i podarować im sprzet? W przeliczeniu na czas reklamowy na tej akcji jeszcze pewnie zyskal a to przeklada sie na jego kase.

Ustawka? 2018-09-27 08:01
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas