Reklama2018-01-08
4

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak polują na niskie ceny w reklamach SmartDomu (wideo)

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Obsługa Polsatu jest tragiczna. Nie dotrzymuja uslen i umow. Co chwilą trzeba pisać reklamacje a oni dalej popełniają kolejne błędy.traktują klrnta jak ifiote który podpisze wszystko nie sprawdzając czy to co uzgodnił jest tym samym co w umowie. Oby Zarząd się tym zajął bo u mnie na 4 umowy popełnili aż 7 poważnych bledow

fakty@wp.pl2018-01-08 10:00
00

Czyli tetelewizor i tak droższy o 400 zł w porownaniu do ceny sklepowej. Co do obslugi to faktycznie totalnie niekompetentna

byly klient2018-01-08 10:22
00

tylko, ze do tego sprzętu jakieś chore abonamenty są.

nie warto2018-01-08 13:17
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas