Biznes2016-10-28
6

Smartwatche sprzedają się dużo słabiej, bo zawiodły oczekiwania użytkowników, kluczowa innowacyjność (opinie)

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Prorokiem proszę mnie nazywać. Ja to przewidziałem zaraz jak się pojawiły, że nie ma dla nich żadnego praktycznego zastosowania i pasują tylko do dresu i krótkich majtek. Minęło kilka lat i moje przewidywania się sprawdziły. Powstają potworki wielkości telewizora które trzeba codziennie ładować w cenie godnej markowego wodoszczelnego zegarka wykonanego z tytanu z szafirowym szkiełkiem który dobrze pasuje i do dresu i do fraka.

pavv2016-10-28 08:14
00

Prorokiem proszę mnie nazywać. Ja to przewidziałem zaraz jak się pojawiły, że nie ma dla nich żadnego praktycznego zastosowania i pasują tylko do dresu i krótkich majtek. Minęło kilka lat i moje przewidywania się sprawdziły. Powstają potworki wielkości telewizora które trzeba codziennie ładować w cenie godnej markowego wodoszczelnego zegarka wykonanego z tytanu z szafirowym szkiełkiem który dobrze pasuje i do dresu i do fraka.


fakt

maxpw2016-10-28 11:33
00

Te z Android Wear owszem, ale taki Pebble gdzie ładuje się go raz na tydzień, ma tą samą funkcjonalność jest już bardzo fajnym urządzeniem. Fakt, że nie wygląda elegancko (chociaż seria Steel już owszem).

anon2016-10-29 16:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas