Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Snapchat rozważa wprowadzenie reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Ja wiem, że to trzeba monetyzować, bo pro bono nie działają, ale to chyba strzał w stopę. Ja nie używam, ale tak im mówię. Swoją drogą, ciekawe kiedy wprowadzą reklamy, na które będzie się musieć patrzyć co najmniej 3 s. Teraz będzie trzeba poczekać, ale można wzrok odwrócić. A przecież już teraz smartfony mogą śledzić ruch oczu i sprawdzać, czy patrzysz na reklamę. Jak nie patrzysz, to licznik czasu stoi.