Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Podsumowanie roku w social media, prognozy na 2022 rok
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Justyna „co nie dopowiem to dowygladam” Duszynska ekspertem od social mediow. Chyba padnę.
Pani byla/jest już ekspertem od:
- sprzedaży banerów
- video
- eCommerce
- eventow i B2B
- programowania
- social mediow
Fenomen nie człowiek.
Sorry, ale osoby poproszone o komentarz w żaden sposób nie są wykładnią, ani mentorami w dziedzinie social media.
Proszę zapytajcie szefów strategii w największych, sieciowych agencjach
Niby świat reklamy zmienia się AR VR itd a w telewizji nadal kretyńskie reklamy leków na bóle sróle, prostaty miesiączki, a w insta nachalny product placement Janiaka z Sibericą czy Prokopa z Oppo, nie widzę tych zmian i innowacji