Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spada sprzedaż magazynów męskich. „Men's Health” liderem
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Proponuję zwolnić obecnych szefów tychże magazynów i niech zapier.... na umowy o dzieło, które obecnie proponują współpracownikom. Pokażą jakimi są specjalistami kiedy przyjdzie im samym pracować za wstrząsające honoraria dziennikarskie, za które można umrzeć z głodu. W czasach internetu nie ma się więc co dziwić, że nawet średnio inteligentny facet nie będzie płacił za product placementy w Logo i gołą dupę na kredowym papiere w Playboyu, bo to wszystko może mieć za darmo w sieci.
po co kupować playboya jak można się masturbować przy filmikach na necie a artykuły są na podobnym poziomie jak w "metro"
Szkoda, że nie ma w tym zestawieniu "Gentlemana", który jest najbardziej prestiżowym męskim czasopismem. Gdziekolwiek by nie pójść to już wyprzedany albo nie było. Jak uda mi się kupić w połowie miesiąca to jest wielkie święto. Szkoda, że drukują tego tak mało w porównaniu z konkurencją, bo gazeta przebija wszystko, co jest na rynku.