Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem “Tele Tydzień”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
i ten trend będzie się utrzymywał. jeśli platformy tv oferują epg to nikt nie będzie kupował makulatury. Chrońmy lasy deszczowe.
Polacy jeszcze długo będą kupować gazety z programem. Bauerowi najpierw zaszkodził dodatek TV do "Faktu" (zabrał z rynku ok. 400 tys. czytelników), potem śmierć naszego papieża JPII, gdy przez dwa tygodnie nie było o czym pisać, bo w TV była żałoba, a w końcu Adaś Wilk, który wydał miliony (nie swoje) na poprawienie sprzedaży niektórych tytułów a potem wywałił na bruk najlepszych dziennikarzy i naczelnych. Z powodzeniem robiących karierę gdzie indziej. Zanim się Witek zorientował, było już pozamiatane a Wilk poszedł szkodzić Springerowi.
Ludzie to jednak śmieciarze. Byle było kolorowo na okładce i poniżej 2 zł, to kupują wszelkie g... A to, że w znacznej części nieprzeczytane (bo co tu czytać) potem ląduje to na wysypisku to nikogo nie obchodzi. Ale do czasu. Te i inne śmieci wrócą do miast i wtedy będzie płacz i zgrzytanie zębów. Na pohybel telewizyjnej makulaturze!