Prasa2017-10-16
52

Spadki sprzedaży w druku nie zatopią „Gazety Wyborczej”, bo mocno rozwija płatną ofertę internetową

KOMENTARZE (52)

WASZE KOMENTARZE

prawda jest taka, że dopóki Agora będzie dopłacała do mocno deficytowej GW to będzie się ona ukazywać, to decyzja polityczna, a nie biznesowa

Ekonomista2017-10-14 01:52
00

jakość dziennikarstwa i poziom merytoryczny tekstów



to chybanie o gw

re2017-10-14 04:27
00

Szkoda drzew na druk taniej propagandówki Wyborczej

ann2017-10-14 06:15
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas