Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spadki w polskiej reklamie. Niepewna gospodarka, Euro nie pomaga
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
skoro w marcu prognozowali wzrost, a nagle po dwóch miesiącach przewidują spadek więc sami nie wiedzą co będzie , dlatego takie gdybanie jest tak beznadziejne, życie pokaże co będzie
Spadki będą dużo większe, wydatki na stare media utrzymują się tylko z powodow pozamerytorycznych, placenie 70 tys za reklmę w dlugim bloku to ewidentna dzilaność na szkode reklamodawcy. O innych mediach nawet szkoda pisać. W kinie nie bylem juz kilka lat... pol godziny glosnych reklam... skutek odwrotny.
Rządzą te same przyspawane do foteli głupki to ja ma być lepiej.