Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sponsoring sportowy w polskiej telewizji wart 2,7 mld zł - 42 proc. w górę
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Co to za metodologia? Estymacja czasu ekspozycji marek na bandach, bannerach, flagach i innych odniesiona do cennika reklamowego przy programie? Kompletny nonsens, nic to nie wnosi. Sugestia, że wartość sponsoringu sportowego to 50% całkowitych wydatków na reklamę w TV netto. Biedra za sponsorowanie polskiej reprezentacji w piłce zapłaciła 2 mln PLN za rok i to jest odpowiedni benchmark.
Bruce, znm takich co płacą kilkadziesiąt mln rocznie. A że odchodzą od reklamy w blokach to akurat dziwne nie jest.