Reklama2012-03-06
2

Sponsoring sportowy w polskiej telewizji wart 2,7 mld zł - 42 proc. w górę

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Co to za metodologia? Estymacja czasu ekspozycji marek na bandach, bannerach, flagach i innych odniesiona do cennika reklamowego przy programie? Kompletny nonsens, nic to nie wnosi. Sugestia, że wartość sponsoringu sportowego to 50% całkowitych wydatków na reklamę w TV netto. Biedra za sponsorowanie polskiej reprezentacji w piłce zapłaciła 2 mln PLN za rok i to jest odpowiedni benchmark.

Bruce2012-03-06 10:29
00

Bruce, znm takich co płacą kilkadziesiąt mln rocznie. A że odchodzą od reklamy w blokach to akurat dziwne nie jest.

sportowiec2012-03-06 12:28
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas