Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spot Alior Banku „przerywający blok reklamowy” wprowadzał odbiorców w błąd
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Kolejny przykład, że tak czy inaczej KRRiT traktuje mnie jak debila.
Kurtyny przed reklamami czy TV, czy radiowymi to tylko i wyłącznie potwierdzenie tej tezy.
"UWAŻAJ DEBILU! TERAZ APLIKUJEMY CI REKLAMY". Obraża mnie to jako odbiorcę mediów, a poza tym powoduje ograniczenie kreatywności twórców i nadawców.
KRRIT musi trzymać łapę na kasie. I tak, mierny spot musi się wybić spośród miernoty, dlatego jest krzykliwy i nachalny.
Wyobraźmy sobie, że opadają kurtyny przed i po reklamach.
I co widać?
Gołą du.ę KRRiT.