Reklama2012-10-26
1

Spot Alior Banku „przerywający blok reklamowy” wprowadzał odbiorców w błąd

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Kolejny przykład, że tak czy inaczej KRRiT traktuje mnie jak debila.

Kurtyny przed reklamami czy TV, czy radiowymi to tylko i wyłącznie potwierdzenie tej tezy.

"UWAŻAJ DEBILU! TERAZ APLIKUJEMY CI REKLAMY". Obraża mnie to jako odbiorcę mediów, a poza tym powoduje ograniczenie kreatywności twórców i nadawców.
KRRIT musi trzymać łapę na kasie. I tak, mierny spot musi się wybić spośród miernoty, dlatego jest krzykliwy i nachalny.
Wyobraźmy sobie, że opadają kurtyny przed i po reklamach.

I co widać?

Gołą du.ę KRRiT.


Słuchacz2012-10-26 11:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas