Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Gwiazdy "Stranger Things" i "Miasteczka Twin Peaks" w kampanii polskiej marki Sprandi
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
"w mediach społecznościowych znajdziemy serię porad i rytuałów": od kiedy to rytuały można znaleźć? Ale poza tym Finn prezentuje się bosko: taki podobny do Tymka Chalameta i Filippa Scoctiego.
bardziej niezrozumiałego konceptu chyba nie widziałam:
w spocie aktorzy ze Stranger Things i Twin Peaks - jak rozumiem, chodzi o nawiązanie do lat 80./90. z których pochodzą bądź w których osadzone są seriale. Sceneria jak z Dynastii lub innego Beverly Hills 90210, kolejne nawiązania do lat 80. - pływaczki synchroniczne, coś a la aerobik Jane Fondy w tv. Do tego dopisane na szybko, po wybuchu wojny, ideolo: zadbaj o siebie, by zadbać o innych. WTF???!!! TU SIĘ NIC NIE KLEI! Co kreacja/klient mieli na myśli?! Wywalić tyle kasy na zaangażowanie 2 aktorów i modelki i totalnie zmarnować ich potencjał.