Prasa2010-06-13
6

Sprzedaż „Claudii” po relaunchu wyższa o 4,5 proc.

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Poczekajmy jeszcze chwilę na te zachwyty. To dopiero pierwszy numer i mocno reklamowany. Dopiero za 4-5 miesięcy będzie można powiedzieć, czy relaunch się powiódł. Według mnie, bardzo przepraszam, ale nie ma szans. Straszny tam groch z kapustą... Żadnej nowatorskiej formuły, stare teksty i pomysły... I stara naczelna...

Chodzący po ziemi2010-06-14 13:31
00

naczelna jest wypalona to widać słychać i czuć. justynko może czas zająć sie córkom? i dać szanse innym?

małpka2010-06-14 14:04
00

Szkoda,że Ustawa zabrania zaśmiecania języka polskiego obcymi niezrozumiałymi wyrażeniami. " Co oznacza wyraz "relaunch" powinien rozumieć każdy Polak.Gdyby nie było ustawy to nikt by nie robił na złość i pisano by po polsku.
Jeżeli pozostała treść gazety jest równie zrozumiała to gratuluję sukcesu.

WartyNurt2010-06-14 14:35
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas