Prasa2017-11-08
3

„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Sprzedaż leci na łeb, na szyję

Medioznawca2017-11-07 22:48
00

Brawo Gala... zmiany jej niestety nie służą

Piotr2017-11-08 07:31
00

Brawo Gala... zmiany jej niestety nie służą

Jeśli pozostałe dwutygodniki będą kosztować tyle co Gala to wtedy porozmawiajmy o sprzedaży.

GTJ2017-11-08 12:23
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas