Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Sprzedaż leci na łeb, na szyję
Brawo Gala... zmiany jej niestety nie służą
Jeśli pozostałe dwutygodniki będą kosztować tyle co Gala to wtedy porozmawiajmy o sprzedaży.