Prasa2019-02-15
4

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

brawo Agnieszka Franus!

ach2019-02-15 11:33
00

Zwolnić NOCUŃ!!!!!!!!!!!!!!!!

buc2019-02-16 08:59
00

Brawo Aga, ale co tym wydawnictwie robi jeszcze NOCUŃ. Poza gigantycznym, rzecz jasna, obciachem. Brak klasy (wszyscy widzą, jak to coś wygląda), i brak minimalnej wiedzy. Ale jak widać wystarczy umieć szacher macher i jest się na eksponowanym stanowisku.

sam smith2019-02-18 11:02
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas