Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
no to mamy odpowiedz czy warto było usunąć CD i gadżety w zamian za niższą cenę i doładowanie, błędy w czasach kryzysu kosztują dwa razy więcej
Warto jeszcze dodać że niższa cena nie utrzymała się na stałe: podlega ciągłym zmianom, raz rośnie, a potem znów pikuje w granice 10-11 zł (ale już do 9,99 zł się nie zbliża).
Zdrapka może być, ale musi być jedna dobra gra (nie jakiś tam indyk z odrzutu), lepszy papier (kolejne cięcie uczynione razem z płytką) i cena maksymalnie 8 PLN-ów. Taki jest przepis na sukces.