Prasa2019-01-15
3

„CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

no to mamy odpowiedz czy warto było usunąć CD i gadżety w zamian za niższą cenę i doładowanie, błędy w czasach kryzysu kosztują dwa razy więcej

amigowiec2019-01-15 08:34
00

no to mamy odpowiedz czy warto było usunąć CD i gadżety w zamian za niższą cenę i doładowanie, błędy w czasach kryzysu kosztują dwa razy więcej

Warto jeszcze dodać że niższa cena nie utrzymała się na stałe: podlega ciągłym zmianom, raz rośnie, a potem znów pikuje w granice 10-11 zł (ale już do 9,99 zł się nie zbliża).

Bański wróć2019-01-15 08:54
00

Zdrapka może być, ale musi być jedna dobra gra (nie jakiś tam indyk z odrzutu), lepszy papier (kolejne cięcie uczynione razem z płytką) i cena maksymalnie 8 PLN-ów. Taki jest przepis na sukces.

Gracz_wyborowy2019-01-15 19:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas