Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Bo o sprzedaży magazynów dla dzieci decydują dodatki w lego ninjago są świetne figurki a w lego friends mało ciekawe zestawy dlatego chociaż dziewczynki nie mają wyboru to lego nie potrafi ich skusić, jakby w magazynach były unikatowe figurki lub zwierzątka sprzedaż byłaby większa