Prasa2018-12-13
1

„CD-Action” liderem sprzedaży w I-III kwartale. „PC Format” stracił najwięcej

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

PC Format: sprzedaż 30 tys, cena 9,5 zł = 285 tys
Dystrybutor zabiera 45 proc, prenumerata niewiele rekompensuje = zostaje 156k
Tłoczenie 52 tys płyt = zostaje 120k zł
Drukowanie 52 tys egzemplarzy = zostaje 70 tys zł
Ruch nie odda kasy = zostaje 60k zł
Po podjęciu powierzchni biurowej, energii i innych kosztów zostaje 50k zł
Ze cztery osoby tam pracują, nawet na śmieciówkach = zostaje 35k zł

To nie są za dobre pieniądze. Z reklamami wyciągają może z 50k zł miesięcznie. Na miejscu redakcji szkoliłbym się gorączkowo z czegoś poza mediami, bo za rok będzie ciepło. A ludzi na rynku mnóstwo, również z edycją wideo itd

Uchok2018-12-16 17:01
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas