Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w styczniu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Auto Świat to była mocna marka. Niestety bez jakichkolwiek inwestycji w dobry brand wszystko się kończy. Ciągnęli, ciągnęli aż źródło wyschło. RASP nie ma pomysłu co dalej robić z całym segmentem tech moto.
Ludzie po prostu przejrzeli na oczy i przestali kupować czasopismo wychwalające pod niebiosa Szmelcwageny i inne marki koncernu VAG.