Prasa2019-03-26
2

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w styczniu

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Auto Świat to była mocna marka. Niestety bez jakichkolwiek inwestycji w dobry brand wszystko się kończy. Ciągnęli, ciągnęli aż źródło wyschło. RASP nie ma pomysłu co dalej robić z całym segmentem tech moto.

MotoManiak2019-03-27 12:08
00

Auto Świat to była mocna marka. Niestety bez jakichkolwiek inwestycji w dobry brand wszystko się kończy. Ciągnęli, ciągnęli aż źródło wyschło. RASP nie ma pomysłu co dalej robić z całym segmentem tech moto.

Ludzie po prostu przejrzeli na oczy i przestali kupować czasopismo wychwalające pod niebiosa Szmelcwageny i inne marki koncernu VAG.

432019-04-23 15:02
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas