Prasa2017-03-21
30

Duży spadek sprzedaży „Wprost” i „Gazety Polskiej”, tracą też „Do Rzeczy” i „Newsweek”

KOMENTARZE (30)

WASZE KOMENTARZE

Newsweekowi spadla sprzedaż ale jest szansa że wkrótce to sie odmieni. Pracuje na to Paczuska, szefowa DTV, która rozkazała już piąty dzień z rzędu grzać pseudoaferkę wokół RASP. Robi niezłą reklamę w prime-timie.

medioznawca2017-03-21 01:00
00

Czyżby na stacjach benzynowych zachodnich koncernów tez chowali Newsweeka za magazynami dla gospodyń?

boll2017-03-21 04:00
00

Kancelaria Premiera na 2017 rok zamówiła chyba z 30 Wprost, ze 20 Newsweekow, 20 faktów itd. A to tylko jeden urząd. Dzis konsekwentnie wszystkie urzedy powinny zerwać umowy na zakup pism RASP.

Do premier2017-03-21 06:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas