Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sprzedaż na Zalando wzrosła w pandemii o 30 proc.
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
A ja odwracam się powoli od Zalando. Coraz bardziej irytują mnie zakupy w internecie. Oni inwestują, walczą o zyski - a mogli by skupić się porządnie na tym, żeby człowiek był w stanie dostać zamawiany ciuch w odpowiednim rozmiarze, a nie wieczne nietrafienia i odsyłania, bo każda marka i dla każdego kroju wyobraża sobie rozmiary M i L najwyraźniej inaczej.
Zalando było super, kiedy wiele popularnych marek nie dostarczało do Polski (jest ich już niewiele), miało bardzo drogą dostawę (w ostatnim roku marki ze średniej półki premium radyklanie obniżyły kwotę za dostawę, zaczęły uruchamiać punkty odbioru do których dostawa jest darmowa itp.). Liczyło się też zawsze to, że jest długi okres zwrotu, ale wszyscy wydłużają...