Reklama2019-05-09
13

Starbucks w „Grze o tron” to przemyślany strategicznie ruch, a nie przypadek. Darmowa reklama warta 2 mld dolarów

KOMENTARZE (13)

WASZE KOMENTARZE

Nie, to nie jest "przemyślany strategicznie ruch". To jest robienie po raz kolejny ludzi w wała i przemycanie reklamy pod postacią ustawek

Grzesiek2019-05-09 06:38
00

"przy tak wielkiej produkcji pracuje zbyt dużo ludzi, którzy odpowiadają za najdrobniejsze szczegółu."
Tak odpowiadają jak się wypowiadać potrafią. W filmach jest dziesiątki wpadek których nikt z produkcji nie zauważa pomimo tego, że lipią się na aktorów.

pavv2019-05-09 08:24
00

Jak przemyślany to pewnie nie darmowa

ed2019-05-09 08:37
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas