Reklama2020-10-12
4

Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Damy radę! :D

niedozdarcia2020-10-12 11:23
00

Ja bym od razu nasłał na nich dobrego, rzetelnego, obiektywnego, eksperckiego, polskiego autytora mediowego.
Jeżeli firma wykazuje zysk (i nie jest audytorem), oznacza to, że oszukuje klientów i należy (po pobraniu należnego wynagrodzenia) działalność takowej skomplikować i ograniczyć. I niech zapłaci jeszcze karę za to, że Covid wpłynął na rynek reklamy.
Bo jak wiadomo, to tylko niemerytoryczna wymówka.

Jan Rejting2020-10-13 11:09
00

Redukcja kosztów? Złodziejska praktyka, wysłali pismo, czy mogą płacić mniej za reklame na posesji a jak się nie odpowiedziało na pismo to płacą tylko za prąd i tłumaczą, że jesteśmy przecież partnerami. To sprawa dla polskiego wymiaru sprawiedliwości. Zresztą na pewno tam trafi

Dawid N2020-10-21 13:18
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas