Internet2018-07-16
3

Robert Bednarski dla Wirtualnemedia.pl: Mundial przenosi się na małe ekrany, to szansa dla marketingu

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Oczekiwałbym konkretów dot. faktycznie przeprowadzonych kampanii z zakończonego właśnie mundialu a nie wspominania Euro 2016. Rozumiem, że na FB w minionych 30 dniach nie wydarzyło się nic ciekawego o czym warto pisać? Taki artykuł potrafi przecież napisać każdy, kto ogarnia FB w stopniu średnio zaawansowanym.

Artur2018-07-16 15:36
00

Wydaje mi się, że trend będzie zgoła inny. Tak jak na koncertach wyjmowanie telefonu i nagrywanie jest obciachem, tak oglądanie wspólnie meczu i siedzenie z nosem w telefonie zaliczy podobną akcję. Oczywiście jakieś panienki, które towarzyszą swoim kolegom, mężom, chłopakom dalej będą wertować fb, tak już faceci niekoniecznie zostaną dobrze odebrani w towarzystwie, które śledzi zmagania piłkarzy z zapartym tchem.

To, że teraz mamy taką sytuację jak opisane powyżej, nie zmienia faktu, że facebook traci wśród młodych użytkowników a nie zyskuje. Tak więc nieco więcej pokory i mniej wróżenia w fusów

Adam K2018-07-16 15:55
00

Tutaj mamy przyklad ze szefostwo facebooka ma przed oczyma tylko zyski a nie dobro publiczne spolecznosci swiata. Yandex plus Adguard na smarfony udaremni im te plany.

DerRick2018-07-16 23:19
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas