Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Robert Bednarski dla Wirtualnemedia.pl: Mundial przenosi się na małe ekrany, to szansa dla marketingu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Oczekiwałbym konkretów dot. faktycznie przeprowadzonych kampanii z zakończonego właśnie mundialu a nie wspominania Euro 2016. Rozumiem, że na FB w minionych 30 dniach nie wydarzyło się nic ciekawego o czym warto pisać? Taki artykuł potrafi przecież napisać każdy, kto ogarnia FB w stopniu średnio zaawansowanym.
Wydaje mi się, że trend będzie zgoła inny. Tak jak na koncertach wyjmowanie telefonu i nagrywanie jest obciachem, tak oglądanie wspólnie meczu i siedzenie z nosem w telefonie zaliczy podobną akcję. Oczywiście jakieś panienki, które towarzyszą swoim kolegom, mężom, chłopakom dalej będą wertować fb, tak już faceci niekoniecznie zostaną dobrze odebrani w towarzystwie, które śledzi zmagania piłkarzy z zapartym tchem.
To, że teraz mamy taką sytuację jak opisane powyżej, nie zmienia faktu, że facebook traci wśród młodych użytkowników a nie zyskuje. Tak więc nieco więcej pokory i mniej wróżenia w fusów
Tutaj mamy przyklad ze szefostwo facebooka ma przed oczyma tylko zyski a nie dobro publiczne spolecznosci swiata. Yandex plus Adguard na smarfony udaremni im te plany.