Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Szef „New York Timesa”: Zwalniając dziennikarzy w newsroomach wydawcy szykują własną klęskę
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Polscy wydawcy dojdą do tego za jakąś dekadę. O ile w ogóle przetrwają.
Przy obecnym modelu ci co siedzą w tych newsroomach spokojnie do wyrzucenia. Google research i wydzwanianie max 3 osób dziennie.
Zero swoich tematów. Spokojne to moze robic jedna agencja.