Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Szef Publicis Media: w domach mediowych więcej technologii, atutem relacje z Facebookiem i Google
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Nie bardzo rozumiem o czym jest ten wywiad z panem Kingiem. Chyba o PR Publicis media ... Wiecej technologi to znaczy odczłowieczenie przekazu.
ekosystem reklamowy, czy to niejest werbalne przegięcie ? Moim zdaniem jest. co ma ekologia do systemu reklamowego ?
werbalnym przegięciem jest nierozróżnianie ekosystemu od ekologii.
wracając do wywiadu, bzdety, bełkot, kolokwializm i nic ciekawego.