Internet2016-07-07
5

Szefowa Guardiana: dziennikarstwo wymaga nowego modelu biznesowego

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Tak, niestety. Samo rozpowszechnianie jest teraz ważniejsze od rozpowszechnianych treści.

Zdzich2016-07-07 09:06
00

Zjawisko jest przerażające. Dobrze, że ktoś zaczyna o tym mówić. Algorytmy zastępują idee.

paper lovers2016-07-07 11:21
00

Zacznę zdecydowanie merytorycznie, : jakie treści ???? kogo interesuja jakiekolwiek treści. a mniej merytorycznie, bardzo chętnie popracowąłbym pod tą redaktorka naczelną.

Kocmentarz2016-07-07 14:25
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas