Telewizja2020-05-01
34

„Szkło kontaktowe” zyskało 148 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 211 tys.

KOMENTARZE (34)

WASZE KOMENTARZE

Prawda jest taka,że ,,W tyle wizji' ogląda dwa razy więcej widzów. Dlaczego-prowadzący są inteligentniejsi. Formuła jest żywsza i ciekawsza i nie ma tego tego TVN-owskiego zadęcia,że my wiecie jesteśmy mądrzejsi i fajniejsi.

gfgd2020-05-01 07:20
00

pracownik WM płakał jak to pisał.

wlad2020-05-01 07:36
00

Najbardziej lubię wydania z Kasia Kasia :)

Kuli2020-05-01 08:38
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas