Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Szydzenie z cudzych nieszczęść, nieudana autopromocja agencji - eksperci krytykują grę „Gwóźdź programu”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Innymi słowy: pozostałe agencje czują bul dojpy, że nie wpadły na taki fajny pomysł :-)
Kiedy czytam czasami komentarze ludzi z branży to się zastanawiam w jakim świecie ci ludzie żyj.
Patrząc i słuchając w większości żenujących reklam w polskich mediach, wiem chyba niestety jakim.
80% gier na rynku i to tych najpopularniejszych polega na zabijaniu, strzelaniu, rozrywaniu itd.
Większość mediów epatuje dzień w dzień agresją, opluwaniem, intrygami itd.
Głupia, niewinna gra jest szydzeniem i wykorzystywaniem czyjegoś nieszczęścia. Z chęcią chciałbym usłyszeć zdanie red. Marzeny Rogalskiej bo ja się z tego projektu uśmiałem.
Jaka agencja taka promocja. Tyle w temacie :D