Reklama2016-07-08
3

Szydzenie z cudzych nieszczęść, nieudana autopromocja agencji - eksperci krytykują grę „Gwóźdź programu”

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Innymi słowy: pozostałe agencje czują bul dojpy, że nie wpadły na taki fajny pomysł :-)

Cannes2016-07-08 04:09
00

Kiedy czytam czasami komentarze ludzi z branży to się zastanawiam w jakim świecie ci ludzie żyj.
Patrząc i słuchając w większości żenujących reklam w polskich mediach, wiem chyba niestety jakim.
80% gier na rynku i to tych najpopularniejszych polega na zabijaniu, strzelaniu, rozrywaniu itd.
Większość mediów epatuje dzień w dzień agresją, opluwaniem, intrygami itd.
Głupia, niewinna gra jest szydzeniem i wykorzystywaniem czyjegoś nieszczęścia. Z chęcią chciałbym usłyszeć zdanie red. Marzeny Rogalskiej bo ja się z tego projektu uśmiałem.

oglądacz2016-07-08 17:23
00

Jaka agencja taka promocja. Tyle w temacie :D

Phi2016-09-07 21:56
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas