Internet2015-01-22
3

Szymon Paroszkiewicz: Kryzysów w social media nie powodują klienci

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Racja, przede wszystkim nieogarnięcie działów marketingu prowadzi do zadymy na fanpejdżach

Marian_Zenon2015-01-22 04:13
00

"Obecność przy komputerze 24/7 i natychmiastowe reagowanie na komunikację ze strony konsumentów. Nie oznacza to jednak, że każdy komentarz ma się spotkać z nasza reakcją" - jaka firma prócz giganta za to zapłaci

Matrix2015-01-22 10:57
00

Kryzysy spolecznosciowe najbardziej na reke sa samym zainteresowanym, tzn agencjom social media ktore stosujac czarny pr uderzaja w konkurencje. Wiadomo ze chodzi o pieniadze, a wlasciwie kazda agencja posiada fejkowe konta, z ktorych atakuje swoja konkurencje.
Tak. Kryzysow nie wywoluja najczesciej klienci tylko agencje, ktore manipuluja tym rynkiem.

rozsadek2015-05-22 10:33
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas