Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Szymon Paroszkiewicz: Kryzysów w social media nie powodują klienci
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Racja, przede wszystkim nieogarnięcie działów marketingu prowadzi do zadymy na fanpejdżach
"Obecność przy komputerze 24/7 i natychmiastowe reagowanie na komunikację ze strony konsumentów. Nie oznacza to jednak, że każdy komentarz ma się spotkać z nasza reakcją" - jaka firma prócz giganta za to zapłaci
Kryzysy spolecznosciowe najbardziej na reke sa samym zainteresowanym, tzn agencjom social media ktore stosujac czarny pr uderzaja w konkurencje. Wiadomo ze chodzi o pieniadze, a wlasciwie kazda agencja posiada fejkowe konta, z ktorych atakuje swoja konkurencje.
Tak. Kryzysow nie wywoluja najczesciej klienci tylko agencje, ktore manipuluja tym rynkiem.