Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
T-Mobile Polska z 15,8 mln klientów, wpływy i zysk rosną dzięki GTS
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Czyżbyśmy nareszcie dożyli czasów w których sieci zaczną faktycznie troszczyć się o klienta, zamiast wciskać mu kit! Brawo, t-mobile, oby inni operatorzy poszli za wami. Widzę że nowy prezes dostrzega problem jaki trapi T, i wie jak go rozwiązać
Jakość obsługi w T-Mobile to dno. Z rozrzewnieniem wspominam Erę ... :-( Teraz ZAWSZE czas oczekiwania na kontakt z doradcą to min. 15 minut ! - no chyba że chce dokupić umowę....Aha, często nawet jak się już dodzwonię (czyt. starczy mi sił ) to konsultant niewiele wie bo musi się też skonsultować. Czyli wiszę na fonie kolejne pół godziny. Kompletne dno ale trudno się dziwić mają 15 mln użytkowników ( w tym mnie ) to im "Jan Kowalski" lata wiadomo gdzie.