Technologie2015-08-06
2

T-Mobile Polska z 15,8 mln klientów, wpływy i zysk rosną dzięki GTS

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Czyżbyśmy nareszcie dożyli czasów w których sieci zaczną faktycznie troszczyć się o klienta, zamiast wciskać mu kit! Brawo, t-mobile, oby inni operatorzy poszli za wami. Widzę że nowy prezes dostrzega problem jaki trapi T, i wie jak go rozwiązać

Naturalny2015-08-06 10:11
00

Jakość obsługi w T-Mobile to dno. Z rozrzewnieniem wspominam Erę ... :-( Teraz ZAWSZE czas oczekiwania na kontakt z doradcą to min. 15 minut ! - no chyba że chce dokupić umowę....Aha, często nawet jak się już dodzwonię (czyt. starczy mi sił ) to konsultant niewiele wie bo musi się też skonsultować. Czyli wiszę na fonie kolejne pół godziny. Kompletne dno ale trudno się dziwić mają 15 mln użytkowników ( w tym mnie ) to im "Jan Kowalski" lata wiadomo gdzie.

tom_392015-08-07 07:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas