Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
T-Mobile za mylące reklamy Heyah zwróci klientom opłaty za Smart XL, przeprasza za „brak troski o jasność przekazu”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Plush też naciąga pięknie ludzi z ich ofertą przeniesienia numeru. Niby 3 miesiace gratis, niby przeniesie nastepuje po ukonczeniu trwajacej umowy u innego operatora. Ale jako jedyni dają PRZYMUSOWO niekoniecznie informujac o tym czy to w regulaminach czy przez konsultantow NUMER TYMCZASOWY. I ten obowiazuje od razu i żzera promocje i pozbyc sie tego NIE DA. Ale w Polsce takie kary że się wprost opłaca robić klientów w bambo. Telekomy w tym przodują!
Słuchajcie, nie widzicie daty? Nie widzicie ich jakieś skruchy? Patrząc na wszystkie inne zarzuty i procesy uokik innych operatorów, to żaden nie zgadzał sie na wykonanie zadościuczynienia i kary...Mają chyba świadomość, że popełnili gafe i teraz wypada za to beknąć. Chyba po 3 latach (co jest bardzo długo w branży telekomów, bo oferty zmieniają się z miesiąca na miesiąc) nie ma sensu robić afery.