Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
T-MobileCloud - przestrzeń dla biznesu w chmurze od T-Mobile
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Są już cenniki, bez zobowiązań czasowych wychodzi 6zł za 5GB przestrzeni, w przypadku firm będzie ok, większe bezpieczeństwo niż przy darmowych dyskach.
Dlaczego Billbox24 jest idealnym rozwiązaniem dla dystrybutorów usług telekomunikacyjnych? Ponieważ jest to aplikacja, która pozwala z jednej strony na zwiększenie własnych przychodów poprzez optymalizację procesu rozliczeń z klientami, z drugiej zaś – na usprawnienie współpracy z zarządcą nieruchomości i pośrednictwo w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
Mnogość parametrów rozliczeń powoduje, iż po pierwsze, wydłuża się czas związany z pracą nad nimi, a po drugie, znacznie zmniejszają się dochody, ponieważ brakuje przejrzystości w kontroli nad kwestiami organizacyjnymi.
Billbox24 pozwoli na pełną automatyzację czynności związanych z zarządzaniem siecią sprzedaży usług telekomunikacyjnych, uwalniając dystrybutorów od pracy ręcznej, polegającej na przepisywaniu danych do narzędzi analitycznych. Nie tylko usprawni to ich działania, ale także podniesie komfort współpracy z zarządcami nieruchomości i użytkownikami końcowymi.
Automatyzacja zaczytywania danych jest tylko jedną z funkcjonalności. System będzie posiadał możliwość automatycznej weryfikacji oraz chronologicznego szeregowania importowanych treści według dat, a następnie przyporządkowywania płatności do aktualnych należności od klientów końcowych, wynikających z podpisanych umów. Wpłynie to w znacznym stopniu na oszczędność czasu i zmniejszenie liczby błędów w procesie sprawdzania stanu rachunków oraz historii transakcji.
W pracach administracyjnych niezwykle istotne jest wyznaczenie reguł monitorowania terminowości płatności, a także wystawianie dokumentów o charakterze formalnym, wzywających do zapłaty. Billobox24 pozwala określić po ilu dniach przed lub po terminie zapłaty system powinien przesłać użytkownikowi powiadomienie. Zamiast niego możliwe jest również generowanie dokumentu dotyczącego płatności klienta końcowego.
Inną upraszczającą cały proces komunikacji cechą jest możliwość konfigurowania ścieżki obsługi umów dotyczących usług telekomunikacyjnych zawieranych z klientem końcowym. Umowa będzie mogła przybierać rozmaite kształty w zależności od preferencji dostawcy usług telekomunikacyjnych.
Dzięki złożoności algorytmów programistycznych aplikacja umożliwi dostawcy usług konfigurację systemu prowizyjnego. Ważnym aspektem tej funkcjonalności będzie automatyczne rozliczanie prowizji w oparciu o informację na temat podpisanych umów oraz bieżące regulowanie zobowiązań przez klientów.
Jeśli chcesz nas sprawdzić, zapraszamy na: www.billbox24.pl